Påsklov

2007-04-09 - 15:12:37
ja och då var det alltså påsklov. wuhu. sköööönt som bara deeen lär jag säga!
men what to do? ja säg det. pluppan är ju kanske hur upptagen som helst.. men vi ska allt hinna med lite solning å det ska bli riktigt skönt. varit lite ihåligt med solandet nu när man inte har haft någon att gå med.. Syster å mor är ju 100 mil uppåt hos mormor :( så det är trist.. men får ta igen solandet! skärpning!! men inte skitkul själv..

Men ah hej. Skönt att alla dryga påskdagar typ är över.. är väl nån sån dag idag tror ja.. ja för bläää på påsken!
Förra var riktigt kass å denna likaså.. Men men. Inte mkt att göra ååååt.
Hade iaf en riktigt trevlig lördag :) för jaaa. Massa mys me tjejerna, we had a really good time..
Får se om vi kör på en 2 dagars i helgen, skulle vara riktigt kul! we will see..

Nu ska jag slänga i mig något käk å lägga mig  å trötta i nåt hörn!
Hörs heeeeej.
Postat av: Tessen

BO;) på fredag kör vi:)

2007-04-09 - 15:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin