Onsdag 18/4 - 07 runt en 19.20..

2007-04-18 - 19:39:36

Hej svejs. Nu sitter jag här å kluddar lite igen. Kände att man kanske kunde få ner nåra meningar..
Menne, vad finns att tala om? Kan vällan ta dagarna som passerat kanske.. För jaa. kör på det!

Lördag
Trött dag, riktigt trevligt dagen innan då vi tjejerna hade lite birthday middag för pluppan. De var najs, synd senare mot kvällen bara... Men nog var det trevligt ändå! : ) lördagen var det ju meningen igentligen att det skulle kanske bli en liten utgång eller någonting.. men inte orkade jag iallafall, så satt hemma med daddy och kikade hockeyn, och som jag i förra inlägget lyckligt skrev så tog ju Modo sm guld! de hade ju matchboll i lördagens match, så det var lite spännande.. men man hade det ju på känn, och så härligt var det att få se de bli så! så är det, Modo svenska mästare 2007 alltså ; ) härligt, härligt. Sen vart det inte mycket mer... sömn?


Söndag
Mina älskade syskon och mor kom hem! Åh va härligt det var att få träffa dom igen.. alltså, verkar ha lätt för att vara ifrån min mor? och mina syskon? Och så ska man troligen iväg i 3 v i sommar och jobba, inte träffa dom på 3 v? herregud, hur ska det gå. Vi märker väl... Men skönt att tjäna sig en slant också, och så får jag ju vara ledig hela juli då. Jaja. Var att umgås med dom och grilla å massa mys!

Måndag
Skola igen. Suck. Men man överlevde dagen.. Hände det så mycket mer? Prison Break på kvällen as usual.. Nä, inge mer.

Tisdag
Ja, skola igen, ouffh.. Riktigt skoltrött, och verkar nästan som om hela klassen är det.
Men ett VG i materialkunskap förgyllde dagen! Vart riktigt glad över att slippa höra nåt kasst svagt VG.. minus eller sånt, värdelös. Så de var wünderbart! Sedan knallades det ner till redrum och pluppan pierca sig.. hihi kuuuligt.
Längtar såå efter mitt hål i tungan, och förmodligen naveln när man tappat nåra kilon! (de kommer, de kommer haha...) Ja så det var funny! : )

Onsdag
Idag alltså.. Ingen skola, dryg danslektion bara så skippade den. Kul med bugg å vals igen? Nä så roligt är det inte. Sov ut och har sedan varit ute på framsidan och putsat bil å donat inuti.. nu är den riktigt fräsch där i, så nu blir det till att börja köpa doftgranar å inredning haha! kanske en liten tärning i fönstret? haha.
Ska fixa en stiligare klädsel iaf.. Å msm fälgarna är på också så den rullar riktigt elegant ner..

Käkat lite nu och.. väntar bara in på Grey's nu alltså.

Hööörs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin