Itaaalien

2007-04-25 - 16:32:10
grymt sugen att åka till.. vore riktigt kul! vackert land, vacka människor, vackert språk OCH god mat! aah.. tänk bara tex. ravioli? pasta? osv osv, jara jara. Och själv så är man ju typ 25 % italiaaaanoo :) mamma brukar säga att mitt temperament är riktigt sprakande precis som en italienare.. coooolt. också cooolt.

Och snart är det som sagt sista april, hugaligen vad 1 år har runnit iväg med illfart! jaa.. förra sista april var ju riktigt nice, vad man nu minns... typ inget? nä den va faktiskt hemsk! ah, fast jag kommer ju inte ihåg mycket.. Mest andra som fått påminna mig, och hur kul är sånt va? men men, det var förra året de!
Får se vad som sker detta år.. inte riktigt bestämt mig för någonting alls än.. Så får se.

Hittills denna vecka har man gått måndag, wow? Men händer inte mycket i plugget ju så man lessnar något rejält att kliva upp 7.00 om dagarna i onödan.. så ja har kört 2 dagars ledigt.. Orkar inte med lall..
Men snart är det sommarlov, det ska bli skönt! Inget sommarjobb spikat, men får hoppas på att det kommer något.. We will see..

Menne, grey's anatomy ikväll igen då.. skööönt. Ugly betty, desperate housewifes, grey's och prison break.. blivit serie nörd jag? haha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin