4/4, halvans dag är kommen..

2007-04-04 - 18:04:16

Ja, jaaa må hon leva, jaa må hon leva, jaaa må hon leva uti hundrade år!
Hurra hurra hurra!

Idag fyller alltså Bejran 18 år :) lillpluppan.. dagen är kommen, och jaa.. hur fan känns det unge!?
Haha.. min dag kommer den med så småningom.
Men idag har det varit liiite småfireli i plugget då, sen svängen på stan och sedan en massa övningskörning när man kom hem. Jepp. Och med min egna Fiat grymt härligt med egen car. Hinna dona å pilla med den tills körkortet inhavas.. Övningskörningen gick vällan helt ok! Finns rätt många idioter ute i trafiken märkte jag bara.. speciellt busschaufförer i rondeller, jag säger då de..
Och sen hände ju en grymt kul grej när vi körde till Prix å skulle handla lite skit.. haha! men jag kan fan inte nämna det här... får bli min egna lilla hemlis höhö.
Men man är då bra sugen på k-kortet. Ohja.. Jag å bejran, vi ska glänsa så på gatorna i sommar.. för jaaa!

Och vad jag saknar min lilla gubbe, min älskade mami och favvosyster..
Dom åkte igår kväll till mormor.. Och kommer inte hem förrän lovet är slut :( grymt trist..
Menne, tur att telefonen finns!

Meeeenne, nu blire till att make a birthdaycake lagomt fint sittande tills herr & fru tap kommer hit :)


OCH GRATTIS ÄN EN GÅNG FÖRIHELVETE UNGE! :) your day and nobody elses..

Postat av: Tessen

Tack gumman, du hade ordnat så fint å allt ;)
Herr och fru tap ! :D
Lav u u know! ;)
och saknar dig too!

2007-04-06 - 13:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin