Sunday without sun.

2012-06-03 - 23:16:53

Jag älskar regn. Galet underbart och rogivande, dessutom känns sängen så mycket skönare då. Menne, den s k första sommarmånaden har ju faktiskt börjat så känns ju lite surt att inte ens värmen närvarar.

Idag har vi varit till Ikea för att köpa smått & gott i studentpresent till Martins kusse som tar studenten på torsdag. Hade ju inte en tanke på att resten av jordens befolkning skulle vara där samtidigt. Helt sjukt mycket folk! Efteråt har det powernappats på sofflocket, käkats kebabtallrik och tittats på BB-finalen. Trodde väl aldrig när skiten starta att en manhaftig tuttlisa skulle kamma hem det, but obviously..

I fredags myste vi hemma bara jag & M. Igår tror jag att jag startade igång min lilla nagelsalong igen då jag fick pryda Sannas händer med en fransk manikyr/turkost glitter på ringfingrarna. Riktigt classy och med inslag av sommarfärg. Efter det käkade vi hemstekta burgare ihop, och senare spela vi Alias, tjattra och drack lite vin. Toppen!

En glad överraskning är att det tydligen är solklart att folk är lediga på onsdag då det är nationaldag, hade ju inte jag ett dugg koll på. Sommarlov vankas för syskon, M får semester om ca månaden och, ja.. Då var det bara herr sol.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin