Brist på rubriker.

2012-06-05 - 00:01:48

Inte en jädrans aning vad detta inlägg skall heta men här kommer åtminstonde inlägget.

Efter badet for jag iväg till min familj i Bomhus för återseende. Lunchade med mor & syrran och tjattrade litet. Kl 16 började jag med lasset av skittvätt och till min lycka var en maskin trasig så det vart en mycket hektisk tvättid, men det gick! Plingplong på dörren därefter och där Poss aka Mona stod, som far iväg till turkland imörrn i 2 veckor. Najs för you Mona! Snacka lite skit och spelade lite spel. Trevligt värre! Varför gör man inte sånt oftare? Bara umgås sådär ändå. Är fan askass på't..

Nu är det bedtime inför Anger Management, imorrn ska jag nagla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin