Signing out.

2012-04-22 - 23:33:58

Helgen totalt över, och jag är ett ögonblink från sömn.

Tack varje inblandad för en guldhelg! Helt fantastisk!

Kommande helg funderas på att bli vit och inledas med bio, Avengers som har premiär just på fredag och som är en film med massa Marvel-hjältar, min lillebrors favoriter så det skulle va kul med det som överraskning mitt i fredagsmyset. Men vi får se.
Först ska jag se om man överlever veckans första dagar som kommer att bli mycket tunga dagar för, men jag ber och ber om att detta löser sig!
Och är väldigt glad & tacksam för de vänner som prövas i nöden och visat sig som vänner! För så är det verkligen, i nöden prövas, ja vännen. Så tack för era omtankar. Ni vet ju vilka ni två är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin