Brynäs & rättegång.

2012-04-17 - 15:23:42

Hej igen!
Idag gör vi nya tag! Men egentligen hoppas jag ju att Brynäs ska vinna på hemmaplan, blir nog ett bra tryck i stan då.. Eller, de blir det nog ändå. Ja, vi får se, kan ju bli att man går ut & firar!


Från det ena till det andra.
Vet ni vad jag har gjort hela dan igår och idag?! Följt rättegången mot Breivik. Ja, vissa tycker att det kanske inte alls är så intressant, man liksom vet vad som skedde och sen får någon sköta resten och en del tycker säkert att det är jobbigt att följa.. Men jag följer detta sjukt slaviskt! Jag tycker det är så intressant på något sätt! Hur människan & då menar jag inte just honom, men det levande tinget kallat människa, hur det kan göra och föra sig. Ah.. Det är ju samtidigt helt otroligt obehagligt och jag kan inte förstå varför denna människa fortfarande får andas.. Men efter att ha följt detta, för jag kan ju säga att det råder ingen tvekan om att han kommer bli dömd, så förstår jag att det är ju som en forskning, de eller några vill väl dra ut så mycket som möjligt trots att det inte alls är vettigt det han säger, för att kunna skapa någon slags bild. Hmm, svårt att förklara. Men som sagt är det intressant. Dock väldigt oerhört "jag vill spy" obehagligt illa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin