Spendera't.

2011-03-09 - 15:30:37

Kom hem för inte så längesen från en liten runda i Valbo köpcentrum. Fick en slant av mamma efter att ha suttit där och haft ångest över vad jag ska ha på mig imorgon, hah! Det jag egentligen ville var ju att gå en runda med henne, men Martin fick snällt ställa upp.. och det gick riktigt bra denna gång då jag fick med mig hem ett par joggingpjucks, leggings, 2 strumpbyxor, 2 nagellack, en klänning och lite annat smått. Brukar aldrig komma hem med mer än en topp eller två. Så jag har faktiskt knäppt kort på det hela, och så har jag knäppt ett kort på vad M köpte till sig själv.







Hockeytejp till sina klubbor påstod han sig behöva.. haha.

Postat av: Sandra

Vart är klänningen köpt? Så otroligt fin :)

2011-03-09 - 18:47:11
URL: http://garga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin