Hårbollar.

2011-06-02 - 14:46:32
Martin sitter sött och kammar katterna inne på toan. Rocky låg först i min famn men måste alltid vara med där det händer saker.. Mina små busar. Inatt drömde jag en jätte otäck dröm om att ena katten ramla ner från våran balkong (6e våningen) och att en hund bet av honom svansen.. Stackarn, men som tur var det ju bara en dröm.

Har kikat lite bilder från lillebrors klassresa de gjorde igår, Cosmonova, Naturhistoriska och Grönan, ofcårs. Jag är ju från Sthlm så har ju varit på alla dessa tre massvis med ggr, och när jag flyttade hit så kommer jag ihåg att vi gjorde en liknande resa när vi gick i mellanstadiet och alla tyckte de var häftigt medans jag kunde tycka att det var vardagsmat. Men nu så finns ett sånt sug att sitta där i värmen & solen och käka min & M's specialare fish n chips, åka karuseller, skratta så jag gråter, spela bort hundralappar på chockladhjul mm mm. Mys med andra ord! Satt igår och pratade om att de redan gått 2 år sen vi var utomlands tillsammans, och detsamma gäller våran Grönan-tripp ihop. Åh, vi bara måste och är sååå förtjänta av att få göra nåt nu snart! Där med basta.

Jag, M och J satt här igår och tjoade i solen på ballen, mys som fan! Hamnade senare på Slicken vilket kan ha varit de värsta man gjort nånsin. Fanns ju inte en enda mogen banan där inne, om jag säger så.
Studenter, småbarn vart man än titta. Martin hamnade i koma och rabblade hela tiden om hur gammal man blitt. Och om man tänker som så att de som fyller 18 i år är ju 93or, shit! De är fyra år yngre än en själv. Och på tal om shit så fyller alltså syrran 18 nästa år. Börjar bli dags att smälla upp nått annat place för oss äldre...

Imorgon blir det rajtan tajtan med min goa vän Ullis, och hennes blogg hittar ni här.
Så ikväll är det soffläge som gäller i guess. M är ledig idag och det är varmt ute så vet inte vad vi möjligen ska kunna hitta på..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin