Sitta solo.

2011-01-07 - 22:17:14
Är all alone, eller mjaa jag har ju mina två missar som håller mig lite sällskap när dom inte busar. Det känns verkligen skit trist att bara sitta i soffan en fredag kväll, men det kan ju även vara bra då vi är rätt duktiga på att festa till det litegrann nästan var helg. Martin är ju dock inte lugn, han är och umgås med gamla vänner, därav mitt solooande. Men imorrn får vi se på andra bullar hoppas jag, med lite spel och trevligt sällskap!

Tänkte bara slänga in en snabb update sådär bara. Inte skett mycket de senaste dagarna.. tror jag.
Jobbade en sväng i måndags sen har det varit lugnt. Hockeycup i Strömsbro hela tisdagen då även mamma fyllde år, så det var en fullspäckad dag och kväll. Firade trettondagsafton (onsdag) hemma hos Sanna med roliga sällskapsspel sen gled vi ner på Heartan där det förvånandsvärt faktiskt var folk, på en onsdag.

Tror jag blir tokig av denna tystnad i lägenheten, dessutom är det så tråkigt att sitta rakt upp och ner helt själv så jag hoppas på att den här kvällen rullar på snabbt.

Bjuppar på en bild från i onsdags som jag snodde från Sanna's blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin