Visdomstand #2.

2010-06-08 - 14:11:14
Och just när jag skrev rubriken börjar jag fundera över varför det heter visdomständer?
Blir man vis först när man fått dessa rackare? Hmm.

Nu är dom båda jäklarna ute iaf, och jag sitter här med ett halvt förlamat ansikte. Schnüggt!
Jag behöver inte besöka tandläkarn på 1 år nu vilket känns toppen, och förmodligen kan jag få min tandfriskvård nu också. Jippi!

Middagen var skittrevlig igår, vi hamnade på Helt Enkelt, jag käkade någon smarrig lax med nån fetaost i och bakad potatis (gah, kalorier, kalorier, kalorier). Gott vare!
Efteråt, vid klockan nio plinga det i mobilen och det var en alkohol-glad Sanna som ville att jag skulle haka på någon tentafest, som det slutade med att vi aldrig hamnade på. Vi hamnade istället på Nivå där det kanske var 15 pers max, men jag hade kul ändå! Hade ju hela dansgolvet för oss själva, nästan, moahaha.


Just nu sitter jag här i väntan på min syster som skall komma, och i huvet slår det mig att jag kommer ha ont om någon timme. That's my tuesday.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin