Ah men hej.

2010-08-16 - 16:30:48
Mit bloggande har ju verkligen blivit uselt! En riktig bloggtorka är det som är framme och spökar.
Funderade igår på om jag skulle skrota bloggen, men ibland är det skönt att skriva ner sig lite också..
So i'll keep it, och hoppas på istället att lusten för att skriva ska komma tillbaka.

Just nu ligger jag hemma i sängen, vaknade för en sisådär 3 timmar sen bara.. men riktigt skönt var det kan jag tala om, för sliten tjej hej efter helgen, ja tydligen. Och dessutom kom jag inte hem förrän almost 5 morgonen innan. Hamnade på en, mja, död efterfest i tolvfors, och det var kanske onödigt att åka dit då jag var där max i 30 min innan jag började knalla med klackarna i ena näven och systemdricka i andra. Och snål eller sparsam, kalla det vad du vill, så gick jag hela vägen. Men det gick bra och jag överlevde.
Måste också säga att jag har inte varit på krogen på säkert över 1 månad! Hurray.. eller, så har det varit så snea people man varit med, eller kassa förfester, eller.. mjaa, hänt saker innan man hunnit fram till krogen så att säga.
Så är det med det.

Och på tal om people så måste jag plita ner även att jag är så less på omgivningen här i Gävle't. Trött på de flesta & det mesta. Så trött på folk som tycker att de är störst bäst och vackrast, uttalar sig som ett jäkla rötägg, samtidigt som det igentligen är så osäkra på sig själva. Less less less!
Så funderingar, starka sådana, har dykt upp om att flytta nån annanstans, inte i Gävle, utan nån annanstans, som sagt.

Martin jobbar 7 dar denna vecka, alltså hela jädra veckan lång, och jag - nada. Förutom, hör och häpna, 2 nattpass på donken i helgen, som jag inte jobbat på på 3 månader nästan. Dessutom har jag ju nu sagt upp mig där, tack och hej liksom. För jag kan inte påstå att det är speciellt för sig själv över huvetaget att jobba på en sån stressig arbetsplats. Nej tack, då tjänar jag hellre lite mindre kosing och mår bra som person istället.
Så jag ligger bara här, och segar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin