Måndag, snart tisdag..

2009-10-26 - 22:32:24
Rullan går, rullan går.. ja.

Idag fick jag min halloween beställning härifrån, som innehöll vita linser, vit hårspraysfärg, ni vet.. och blod som koagulerar.. ruskigt! Prövade linserna så fort jag kom hem.. och jag blev lite rädd själv. Scary, but i loooove halloween. Håller på och kokar ihop lite bus tills på lördag.. och alla bara ska vara utklädda. That's it !



Där kan ni se lite modeller av crazy-linser. Allt ifrån katt till... zombie, inte vet jag :)

Och till annat övrigt. Denna veckan har jag faktiskt saker inbokade i kalendern jag också!
Såsom att... jag ska till tandläkarn imorgon, ah hej, det var ju mycket. Meeen, efter det är det onsdag, och då sätter det fart må ni tro. Då har This is it premiär, som jag tjatat. Alltså, bio med heeela rara familjen, + pojkvänner, sedan käka ute på det, i guess. Ska även shoppa lite till, innan allt.. sedan kanske det blir lite häng med en kaffelatté på nåt kaffeställe, and then bio. Gash, onödig fakta.
Torsdag, är det hååååckey-dags! Fira Sanna ska vi göra, med att dricka bira, ta oss i skrevet och kolla på hockey och skrika oss hesa! Jag skall hålla på Djurgårn då endast för födelsedagsbarnets skull.. oså håller ju pappa på dem, fniss. Dessutom är Modo kassa för tillfället menneeeeh aaaah.
Därefter är det fredag, lördag och söndag igen. Och då ere halloweeeeeen som sagt.

Idag flyttade våran dotter hemifrån, eller ja, hon tog sitt pick & pack och drog till Sthlm ett par dar.
Prinsessan på soffan.. istället för ärten - Emma Lernberg. Ah för så ere.
Hoppas du får ett gött liiiiv! hah.

Det går fasen inte att skriva blogg när Roast på Bernt's är på teve i bakgrunden.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin