Dagens

2009-10-07 - 00:31:56
Dagens vill ha: Pengar.
Dagens klädsel: Svarta leggings, vit tunika med svart tryck, rosa långkofta från gina.
Dagens smink: Vardags.
Dagens frisyr: Plattat rufs.
Dagens händelse: Kikade hockey, Brynäs - HV71, på läkerolen.
Dagens låt: Inte mycket, isf pappas diggande i bilen av Europe's nya platta "Last look at eden".
Dagens planer: Slötid vare fram till femslaget, laga mat och sedan hockeymatchen.
Dagens saknad: Morfar har det saknats en hel del av den senaste tiden.
Dagens dummaste: "Jag-håller-på-Brynäs-och-skyller-allt-på-domarn"-publiken.
Dagens sjuka: Skulle vilja säga helgens sjuka händelse, eller... ja, folk som är riktigt, riktigt dumma i huvet och inte verkar ha bättre saker för sig. Trötta jävla människa! Hur dumma kan en del vara!? Patetiskt och jag skrattar högt åt dig.
Dagens drog: Mjaa, inge särskilt.
Dagens roligaste: Mysvädret. Jag älskar regn!
Dagens favorit: När min Martin tittar på mig djupt i ögonen och säger "guu, va jag älskar dig" och talar om för mig hur lycklig jag gör honom! Always favorit! Det ger mig styrka..
Dagens köp: Nada.
Dagens godis: Samma lika.
Dagens humör: Kär. Mysssssssssis.
Dagens ord: Inte hare varit något... alltså nej, inte det. Inget bara.




Dessa 2 låtar är ifrån Europe's nya platta, "Last look at Eden", som sagt.
Rekomenderar dessa starkt, riktigt bra låtar, och dom låter minst lika bra som förr om inte bättre!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin