3 hårda julklappar!

2009-11-09 - 19:34:37
som jag såklart önskar mig, är 3 böcker.




EgoWoman, författare Ingrid Carlqvist
Första boken är, antar jag, en uppföljare på EgoGirl som är, rakt av, en berättelse om Carolina Gynnings liv och genombrott. Hon skriver den inte själv, utan författaren heter Ingrid Carlqvist.. ser jag där på bokkanten, men det är skrivet utifrån C.G's egna berättelse. Tycker EgoGirl var toppen och då bara måste jag läsa den!

Michael - Legend Hjälte Ikon - Jackson, författare James Aldis
Bok numero två är "en hyllning till kungen av pop"... det är vad det står åtminstonde.
Jag tyckte det såg ut som ungefär en fakta bok med berättelser & dylikt, men det kvittar.
Är man ett stort fan så kvittar det, bara det har med honom att göra, och jag ska ha den i min hylla!

Live to win, författare Andreas Carlsson
Och den sista hårda önskade klappen är en bok skrive av låtskrivaren Andreas Carlsson, mer känd just nu som jury i Idol. Det är en självbaserad bok, som jag hördes talas om i tv när han var med på Förkväll.. och då pratade de såklart om honom osv. Och då berättade han om denna.. hur han gått från trasiga bonn'skor till gyllene guldskor. Den verkade intressant, och därför står den därmed på min önskelista!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin