Snart sommar & sol & piña colada

2009-08-02 - 15:35:48
In i sista minut...
nej, men om 2 veckor ligger jag & Martin på la playa och
schteker med en drink i handen och bara livin da vida loca!

Hämtade ut våra snygga, frescha, pass i freda's.. Oh my. Man ser knappast levande ut på dessa pass-kort!
Varken på mitt eller Martin's..

Och ja, btw så ska det aldrig mera skrivas M istället för Martin.
Martin är ett riktigt fint namn.. det sa iallafall polis-damen/tanten som gav ut våra pass.. aah, undra om hon flörtade lite med honom? För hon sa inget om mitt. Fniss.

Bloggandet har verkligen helt kommit av sig.. det började med att mitt internet började knasa när jag bodde hemma hos mor & far i våras.. Och sedan flyttade, och då var det redan liksom borta..
Men jag försöker kludda ner lite då och då. Ska även försöka satsa på lite mer bilder tillhörande till texten jag skriver.. jag tycker själv att det är mycket mer intressant att läsa en blogg med bilder.


Tills vidare, och till denna text, klistrar jag in en riktigt gammal bild..
Från -05 då jag var utomlands sist.. gash. Turkiet, Alanya, vilket var min tredje tripp dit..
Men vart denna resa styr vet vi inte riktigt än.. men man kan ju alltid hoppas på en fjärde gång dit,
cuz' I looove Alanya!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin