Promenix.

2009-04-10 - 20:09:10
Min fredag kväll tillbringar jag i lugn och ro.
Kom nyligen hem ifrån en lång, härlig promenix. Dutti't va?
På en fredag kväll dessutom.
Var även ute på en lång sväng & knallade i tisdags. När värmen är framme, när solen skiner.. varför inte? Det är riktigt mysigt och även hälsosamt på samma gång... och förbränner fett om du går i rask takt. We like it!
Jag ska nu bara försöka hålla i det.. spelar ingen roll om det bara är någon gång då och då - bättre än ingenting!

Min utbildning på Donken började ju som sagt igår, och fortsatte idag.
Idag lärde jag mig även kassan och stod i den.. jobbar även imorgon natt...
och efter det är jag nära min återförening med min älskling!
Som jag längtar!

Min fredag kväll fortsätter med ett par iskalla glas vatten och slapp för mig själv.
Snurrar lite soundtracks från Scrub's-serien i min media player also..
Gillar dom mysiga låtarna, som även brukar finnas i andra serier som Grey's Anatomy, One three hill, OC.. you know.


Postat av: Victoria

Okej ;) Jajje klart jag kommer då :) Vart jobbar du förässten? PUSS

2009-04-11 - 06:11:14
URL: http://victoriabostrom.blogg.se/
Postat av: Victoria

aha, Donken ;)

2009-04-11 - 06:12:11
URL: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin