Tisdag & tidiga eftermiddan'!

2008-09-16 - 15:09:22
Näe inte har jag gjort final cutten.. icke, för jag har kvar min risiga hästsvans, och dessutom tror jag inte det blir någon final cut för mig heller.. efter många om & men så har jag nog bestämt mig för att behålla riset och istället tunna ut det som satan, det vill säga, klippa upp det på ett vis så det blir något uttunnat då mitt hår är så galet tjockt och det är lessamt! För everytime du ska till att fixa det så är det booring för det faller som en klump & är lika omöjligt som en whiny baby. Jag började med att småklippa det by myself igår, men filurar på om det är ett uppdrag för någon annan, som en frissa maybe? We will see.

Redan gått 1 vecka igen sen jag jobba & det gör en very deppig. Som jag sa till M igår så sänker det en & ens självkänsla, eller om vi ska kalla det självförtroende. Det är inte lätt.. Men det är bra jobbigt att bara gå hemma, söka jobb, och känna sig pressad över hur kass man är om du inget får nästa månad.
Varför ska det va så svårt?

Något som skulle underlätta vore att flytta från Gävle, för jag lovar och svär, det finns nada jobb om du inte loveit jobbet som telesäljers. Funnie? Nooot.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin