Studenten 2008

2008-06-14 - 19:54:14
13/6 2008
jag har tagit studenten, fyfan va jag är bra!






Underbaraste jäkla fredagen in my life!
Som det var! Vilken känsla.. och vilken känsla idag, dagen efter, & veta att det är över nu.. tungt. Att få springa ut där på trappan, känslan går inte att beskriva.. Hitta familjen samt Ellen med Michelle & Adrian, som där stog med ett plakat med ett urtjusigt -not, fniss- foto av mig som liten.  Därefter hängdes de ett antal nallar, blommor, buketter, jara jara kring halsen. Paraden neråt, underbart. Sen var de bara åka av, fniss, med en rosa cab & skrika halsen av sig. Efter en liten skumpa samt åktur drog man sig hemåt.. Och jag kan än inte beskriva känslan än heller, det måste upplevas! Hemma umgicks det med mor & far, syskon + syrrans pojkvän, då vart det smörgåstårta, presenter, kort och.. ett blombud :) From who? Jo från Jonas... aawh! En jätte vacker jätte stor bukett. Gubben då! han slutar då aldrig förvåna, och då på ett bra sätt. Ja och of cårs, vid detta lag böla man glädjetårar som bara den.
Senare var det flak & allsång för hela slanten, wünderful!
Efter ett par timmar var vi 11 trötta brudar som den ena ville hem till pojkvän & den andre ville på krogen, och jag drog mig sakta men säkert hem, därefter kom Jonas & joina mig.
Men det var underbart hur som helst.. efter att ha hållt på sen 7.00 på morgon så blir man bra trött, så att tacka för sig runt en tolv är strongt! Men ja, ordet är underbart.. helt underbart.
Och du är underbar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin