Torsdag

2008-01-10 - 17:33:32
och alltså fredag imorgon, och alltså premiär för Let's Dance, & jag har bestämt mig för att se den.. Danny ska ju vara med, och jag måste bara säga.. det är sån teasing varje gång jag ser denna reklam

http://www.tv4.se/player/categories.aspx?progId=209596&itemId=&treeId=3008&displayTreeId=

Så så ser min kommande fredag ut iaf. Och! att jag kanske ska å kika en misse.
Lördag, hmm. Vette tusan.. Sugen på någonting, en biljard lite senare på kvällen kanske?
De får bli något impulsartat, eftersom de inte finns så många other plans.

men hallå.. nu såg jag på reklamen att det själva teasande i den inte är med..! när danny plockar upp shoen.. faen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin