Jared, Paris nya flamma!?

2008-01-24 - 15:58:16

OCH! när jag ändå skev ett inlägg about my love, så måste jag säga att det är knäckande att läsa på text-tvn, aftonbladet.se and so on att Paris av alla börjat flörta med honom nu.
- Paris fullständigt attackerade Jared på en nattklubb, gav honom en knädans och kysste honom, skriver de på aftonbladet.

Gav honom en knädans... STACKARN!
Näe, denna nyhet gjorde mig inte glad igår nej.

Ibland undrar jag hur de kommer sig att hon av alla "kändisar" inte har dött.. att ingen liksom satti en kula i henne or something, för hon är ju trotsallt inte nån jätteälskad person, inte av många..
Och apropå.. Man kallar någon en kändis för att de oftast är nånting, har gjort något, som tex. skådis, artist osv.
Men vad är hon mer än player & pantad? morr.

Postat av: Elin

svar:nae,verkligen inte:D

2008-01-24 - 16:32:24
URL: http://elinelinelin.blogg.se
Postat av: Sali

men usch! Den tjejer går ju på varenda kända kille =P
Förstår inte vad som är speciellt med henne FÖRUTOM att hon är rik..
tycker inte hon ser speciellt bra ut :S hmm

2008-01-25 - 14:45:58
URL: http://SaaaLii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin