Ett besök hos farbror doktorn

2008-01-05 - 14:51:52
Ja, igår var jag illa tvungen att besöka denna sketna hälsocentral är i bomhus, fyfan för den. Dom kan ju ingenting.. Men enligt mamma var jag tvungen då jag varit förkyld & jäklig nu i cirkus en månad, inte bra tyckte tanten i lurn. Så jag fick komma dit & vänta & vänta & vänta tills jag fick komma in till nån nisse som likna rena rama råbögen från 80-talet.. var liksom bara läderkepsen som fattades. Mjam.. not.
Jag har ju under veckan fått värsta grytlocken i öronen så hör ju knappt ett smack! han kollade & sa att ja lite buktigt är det.. & jag som tidigare opererat öronen för dålig hörsel & sånt tjaffs hatar att ha problem with the ears. Lite buktigt? Det känns då fan som öroninflammation! Nä. jag blev hemskickad med 2 flaskor hostmedicin, och det roliga är att en av dom var för att jag skulle kunna sova som jag inte kunnat göra den senaste veckan pga hostan. Men fick jag sova inatt? Det är tydligen nå morfin i den också, så man blev ju som halvlullig. Helt pirrig i kroppen.. så timme efter timme gick.. & sju var det sagt att jag skulle upp för att köra syrran (övningsköra) till norrsundet. Mamma blev inte glad på mig då jag tydligen fortfarande tycktes vara påverkad..? Jaja. Jag la gasen i botten.. å när vi skulle hem fick hon köra då jag höll på å tuppa av. Bra grejer. Fyfan. Kom hem.. spydde lite, då biverkningar kunde vara att kräkas. Yihoo. Jag tar då aldrig mer den där skiten! Så efter nån timmes sömn så sitter jag här, typ. Försökte kräkas igen, men har inget i magen.. en sak också som jag blivit kass med, att äta. Så nu har nått kilo stuckit sin kos.. visst bra, men jag mår ju inte skit topp. Shitshamma.
Så nu sitter jag å laddar med lite mitavin-brus-grejer. & alvedon. & ipren. & nässpray, som ska göra så jag kan höra litegrann iaf.

Lättare sammanfattning av allt detta.. it sucks to be me right now.

Men icke! jag tänker inte banga kvällens bravader.. Har ju gått å sett fram emot att... att... ja! Vi kan väl säga supa lite. Nä men umgås med härligt folk.

Nu ska jag försöka få i mig nått.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin