Dags att rycka upp sig!

2008-01-18 - 14:25:52
fan vad less jag kan bli på mig själv när jag går runt & surar, muttrar, and so on.
Det är ju bara så jäkla tråkigt.
Så nä! nu rycker jag upp mig själv litet va..

Satt och lästa förra fredans Klick! för någon dag sedan.. och på sista sidan är det ju alltid någon kändis med & de ställer frågor, liksom skämtsamma sådär.. ja. & då var det Jocke Berg, sångarn från Hardcore Superstar..
Och jag tycker ju denna man är störtläcker! jag kommer ihåg när man var liten, yngre.. vad man nu ska kalla det.. När det spelade på vår regnbågsgala? hette den så? nått vi gjort inom skolan iaf, & de kom till fyren & spelade. Jag tog en bra plats längst fram.. å stog säkert där minst timmen bara för att komma så nära som möjligt, tills de skulle spela.. & de bästa med allt. På slutet så tog han hand med en del som stod längst fram.. & jag var en av dom! snacka om lycklig. & så va han nu med i tidningen, och det var ju en så snygg bild.. har letat & letat men hittar den inte här på nätet, den borde ju finnas här. Dessutom! stog det att han är singular :D jag vet inte varför man blir sådär glad när man läser att nån snygg kändis man gillar är singel. Varför liksom? Men han är det.. är 33 år & har en dotter på 3 tror jag. Ähh, what the hell, who cares.. give me the daddy bara! hähä. Min drömprins Jared Leto är ju förifasen 36 nånting! ålder kvittar. Eller? haha.

Plockade ett par andra bilder på hottie'n.
Smaska i er barrra!






Hardcore Superstar
image130
Postat av: elli

på cocoo.se :)

2008-01-18 - 14:55:17
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: jessica

haha eller hur. man är väl kär fast man inte klänger som plåster på varandra 24/7

2008-01-18 - 16:12:46
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: joss

Haha, du jag är likadan här.. Kollade på nå bilder på Nick Hogan igår tror jag. Såg han klängandes på nån nasty brud. Jag blev LESS! Hur fan kan bli less på en kändis? Blev less på mig själv efteråt för att jag reagerade som jag gjorde. hihi ;)

2008-01-18 - 20:11:06
URL: http://jossposs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin