Tar emot..

2007-10-19 - 16:44:06
helgen med öppen famn. Sitter dock ännu i skolan, har slutat men.. what the hell, dödar lite tid här tänkte jag, har ändå inget att pyssla med när jag kommer hem.

Och ja, helgen känns lite efterlängtad då jag varit så hemskt trött av mig hela veckan, varit svårt att kunna vakna till.. Vaknat mitt i nätterna & bara suttit rakt upp å ner, å glott? Fast har liksom inte varit waky waky. Och den fina panikångesten har även börjat krypa sig nära igen.. Hade ofta det när jag var liten, vaknar mitt i natten & gråter som en galning och känner panik! vet inte vart jag ska ta vägen liksom.. & det fortsatte ända tills jag typ var runt 15, då solo-livet la av ett tag, man hade någon nära och tydligen gjorde det saken bättre, för det försvann! Men nu börjar det alltså igen.. fan, och det är jobbigt. Och knepiga drömmar lider jag även av, KUL.. näe, bara drygt.

Helgen? ja vad sker. Inget planerat, och finns inte heller många slantar att planera med, så det är synd..
Men men, får se vad som sker. Kan ju vara skönt med lugn också..
Postat av: Sanna

haha, jaha :D Vettefan vare är med far min då :p

2007-10-19 - 17:48:20
URL: http://saannab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin