Well I guess this is growing up..

2007-01-13 - 00:26:11
Snacka om Blink period... kanske ingen period heller, för dom  är ju faktiskt helt super! tihi.
Kan ju få drömma om att se de live... aah.. Rekomenderar att dra hem greatest hits, och givetvis alla andra album! för jaaaa tack!

jahapp. finns det att säga.. fredag kväll och här sitter jag & ugglar, som vanligt. Tycker jag varit riktigt duktig som varit lugn sån lång period.. Sist man var ut på riktigt raj raj var halloween, typ början av november. Jaaadå, riktigt kul.. Men vad hände där efteråt? Jobb, och så måste jag fått något slags slag i huvet.. Partynerven verkar väck! Rycker kanske nångång nu.. Men det kommer väl. Inte lika kul med utgångar osv. på vintrar osådär. Ska det vara nåt så ska de vara riktigt hemmakalas. Yesbox, so give us "hemmakalas" :) Det förtjänar vi, visst å tessen! ;)

Sen då.. Skolan började i måndags igen då, fast vi har ju ännu 3 veckor praktik (2 veckor nu).. Skönt, men längtar tillbaka till skolan, jaa för det gör vi! Fast vi har riktigt kul på praktiken, man har bidragit med mycket och dragit till sig en massa ny lära, jättekul! Verkligen varit en nyttig och rolig praktikplats! Totally satisfied :)

Vad finns mer att berättas.. No clue..
Hel brunett nu iaf. Har väl vart det nu ett par veckor, känns bra! Lite små scary kanske att se sig själv i spegeln ibland.. men jag vänjer mig. Trots allt min naturliga färg too.. såå. Sen blire lite blonda stripor här och där bara, men måste låta  håret tillfriskna en aning först.. Tagit rätt mycket stryk..
Så var det med det.

Halvt som halvt i halva januari, redan. Snart är det februari å mars å april å hej hå, tiden bara rinner iväg, och mycket som ska hinnas med.. hugaligen. Men det ska bli så skönt.. körkortet är verkligen något som skulle behövas nu på en gång..  Men man har inget val, men ja klarar mig, har inte bråttom någonstans.
Är på G nu redan med bil, så man kan hinna finslipa å putsa på den till sommar 07 ;)
Gasen, ratten, baslådan, och du å jag tessen. Låter finnemang va!? Det ska bli sånt bra år det här..
Really, inget ska få stå i vägen. Ett av nyårslöftena..

Nu har jag nog trallat klart för den här gången!
Brahej.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin