MOFO say aah.

2011-08-25 - 01:40:34

Hej blöggen!

Har börjat hurtat mot S-stl:eken på senaste, och idag när jag knallade så.. ja, igår gick jag 1,2 mil och idag 6 km fredas 6 km, i tisdas.. aah. Men nuförtin när jag skaffat abonnemang o shit så har jag börjat med att lyssna igenom ett album på min runda. Idag blev de L.P. Hörde en "ny" låt med dom på radiokanalen *AudioCream* häromveckan och trodde det var en ny låt då jag aaaaaalltid vart ett fan av dom, men ICKE sa nicke denna gång! Det var en låt från förra årets platta "A thousands suns", och fy som jag skämdes över mig själv.
Här får ni iaf. Den är KRIIIIM!

Och ja, de jag i själva verket skulle säga var att den har det "där" beatet som gör en att vilja på streetdance igen.. Gaaaaalet! Galet hur jag kände beatet när jag knalla idag. GAH!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin