Sista Mars.

2010-04-01 - 00:02:20
Glömde nämna att vi var på bio igår, "Alice i Underlandet".
Tim Burton film och som jag tidigare klämt fram så älskar jag ju hans genre på filmer, så den var ju tvungen att ses. Den var väl helt ok, hade kanske varit bättre om någon annan spelade huvudrollen, självaste Alice alltså. Johnny Depp var fantastisk som alltid, och visst ska den ses. Om inte annat så var den rätt rolig, och riktigt snygg gjord såklart.

Nu är det inte långt tills vi far bort ett tag. Ska bli alldeles wonderful att få komma bort från träsk-Gävle för ett tag. Dock är jag fan rätt orolig över att inte fatta ett smack av vad skåningarna säger, höhö.
Men blir det så att tungan hamnar helt fel i mun på mig också (för så låter de ju som om det gör på dom) och jag verkar allmänt dum, så är det tur att jag bättrat på min bränna & färgat håret nån nyans ljusare, därav kan charma dom som en blåst bimbo. Not. SKÄMT ÅSIDO.
Nej men kul skare bli! Och imorgon är det fullspäckat schema, såsom att packa osv.

Äe menneeh.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin