Syskonkärlek.

2010-04-21 - 20:34:31

Igår sov min syster över här. Jag tror det var 3e gången sen vi flyttade hit, alltså på 1 år.
Jag började helt plötsligt tänka på när vi var mindre, eller yngre kan man också säga, då sov vi nästan jääämt med varandra. Alltså när jag bodde hemma såklart. Jag bad alltid henne komma in och lägga sig i mitt rum, och sen kunde vi ligga där och busa & prata tills vi somnade. Busringde, spelade in roliga ljudklipp och hade oss bara. Jag saknar den tiden mycket.. och jag vet inte hur jag ska riktigt kunna få känna samma syskon-kärlek-känsla, blablabla, jag kan inte förklara mig.. men jag tror jag ska försöka umgås med henne mer.
DOCK är detta svårt då hon har världens temprament, som kan tvärvända och då menar jag verkligen från svart till vitt. Skit sur, över ingenting. Om du säger ett fel ord, då är det kört.

Detta är något du bör jobba på sis, men det tror jag du vet!

De största solstrålarna i mitt liv var nyss här - mamma, bror & syster.
Och jag saknar och älskar dom sååå mycket! En lillebror & lillesyster som slåss om att få vara med mig mest.. för det råka vara så att syrran skulle sova här inatt igen, vilket gjorde lillbubben galen, och det hela sluta med att hon vart sur och åkte hem. I told ya.


Haha, måste bara berätta en rolig sak som lillen sa, han sa att det var orättvist för Amanda (min syster) fått känna mig längre honom, och därmed fått vara med mig mer än honom. Haha!
Det skiljer 11 år mellan mig och Oscar & 5 år mellan mig och Amanda.



Syskonen T L för cirkus exakt 5 år sedan



...och vi igen utanför huset i Bomhus, på min fina student -08

Postat av: charlotte

Jag håller med dig, hihi! :)

2010-04-21 - 23:30:01
URL: http://vonholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin