Jag kommer inte hem ikväll.

2010-04-09 - 18:37:29
Ska strax skjutsa iväg Martin till Karlholm, han ska dit på kärt återbesök då han inte varit där på ett bra tag, december tror jag det var sist? Då var vi båda där. Tyvärr ska jag jobba inatt, så det får bli en annan gång.
Dessutom är det "i nöden prövas vännen" sitsen, då en rätt tråkig sak hänt en av hans kompisar.. och då ska man finnas där anser jag, bättre att ha någon vid sig, riktiga vänner, för det är då dom brukar synas till iaf.
Man ska inte sitta i ensamhet och grubbla för mycket... om jag ändå kunde tala om det för mig själv också.

Jobbar alltså inatt, wiho. Åker hem till familjen i bomhus efter jag skjutsat babe, tillbringar några timmar där innan jag börjar kneget. Underbart kul lixååm.

Nej, nu är Martin klar så vi ska ta och pysa!
Trevlig fredagkväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin