Give me a kiss before you tell me goodbye.

2010-04-08 - 15:11:03


Shololoo.
Nyss varit & solat, skönt som fåååå.
Martin har jobbat tis, ons, och idag, och jag är så uttråkad. Verkligen skittrist att sitta helt solo i en bigsize-lägenhet och bara inte ha något att göra. Igår sysselsatte jag mig med att stryka och hänga upp vårgardiner, ha tvättstuga, gå & handla, laga mat och städa the hole damn apartment. Visst, det var väl en hel del saker att göra.. men ändåååe, inga sådär skitroliga saker.

Bytheway, en sak jag märkte på vägen till solariet var att de fan är varmt ute!
Likaså igår när jag knallade till Willys.. & fan så skönt det är! Sol, sol.. ge miiig!

Deklarationen damp ner i brevinkastet idag, äntligen liksom. Man har suttit & sett på FB å all annan skit andra som fått sina och blivit mindre lyckliga av vad som stod i, så jag var en hel del nervig, slet upp både mitt & Martins.. och kunde le. Både han & jag får tillbaka massor, härligt! Mjaa, de är väl inga miljoner, men det är någon krona :)

Så ikväll finns det nåt att fira för våran del, mihihi. Jaaa det är ju torsdag & jaaa jag ska jobba natt i helgen. Dessutom är det match på teve, DIF-LHC, & det ska ses.
Nej, innan jag börjar pula med mat och fixa&trixa mig inför kvällen ska jag pilla lite på ett pussel som vi köpte i Danmark. Skittufft!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin