Ecstasy of gold.

2010-04-28 - 22:17:17

Halvseg dag.
Jobbade 11.30-14.30, efter jobbet hämtade Martin och Oscar mig, och sen for vi alla hem till oss. Jag tog ett bad och hade tänkt sola därefter, men jag var så trött så jag slocknade i sängen direkt.
Inte direkt jättesocialt men jag vaknar lagomt upp till doften av middag, kring en 18.
Kl 19 hämtar vi alla upp mamma på tågstation och sen bär det av mot bomhus för att släppa av the family, eller, en del av den. Martin släpper sen av mig i stan för en solning, och själv drar han till Karlholm för att kika fotboll.
Så nu sitter jag här själv och undrar vad jag ska hitta på härnäst.. hittills har jag städat toaletten, rensat byrån i hallen & betalat räkningar. Funniiiii life. Inte sådär skitroligt att vara själv, inte för att det blir massor att göra när Martin är här, men.. han gör mig hel, han fyller tomrummet, och ja det känns så tomt utan honom.
Men jag antar väl att det kan vara bra och göra saker utan varann ibland också.. fast vänta, det gör vi ju. Eller ja, han, när jag jobbar natt om helgerna.

Jaaara jara, mest ointressant snicksnack.

Har precis snurrat igång Metallicas platta "Greatest Ballads Platinum Collection", dödsbra och jag ligger dödsfint i soffan & ba' njuuuter. Snart ska väl min älskling trilla in, och då.. då är stunden helt perfekt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin