Depp - shall be pepp

2008-09-04 - 23:13:42
Jaaaaa, för just för detta tillfälle känner jag mig inte skitpigg på att sitta här & pilla dator i min ensamhet.. eller oj, I forgot - deppmusiken & jag, dock råkar det då & då dyka upp någon pepp-låt vilket passar hur bra som helst till morgondagen - min & Jossi's friday night live med lite schliiick chic!

Men det känns fånigt långt dit, vilket det inte är, och det är just det som är fånigt. Jag är fånig, inget nytt.
+ att jag har lite to do innan dess, så det hinner ju gå fort.. ("hinner gå fort?") Har man kanske hunnit bli lite trött? Jag menar, jag har ju gjort så mycket idag, not.

Men ja, imorgon tidigt någongång, typ 12? fniss, ska jag & syrran ner på stan och uträtta lite ting, såsom att sola och shoppa loss, jag skulle verkligen vilja hitta något kul till kvällen + att jag ska försöka komma ihåg att svänga in på Glitter & kika smiiiicken. Yes sir.

Titta va lätt, bara att skriva ett par rader och jag är in mood again.

Tack.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin