Telefon fnatt.

2012-03-08 - 23:42:53

Idag blev Martin en stolt ägare till en IPhone 4S, en vit dessutom, allt för att härma mig! Jag är ju hans idol vettni.. Visst är jag älskling?

Och jag har suttit å pulat med min vid datorn, ny systemuppdatering och ca 400 bilder som skulle sorteras och läggas in på datorn.... som knappt har nåt minne kvar. Gamla Bettan börjar bli trött så kan vara smart att införskaffa en ny sådan. Råkade radera några bilder innan jag fått in de på datorn vilket gjorde mig galen, men efter en tanke på att det kunnat vart värre för mig som att sitta i en läckande båt utan åror ute på något ensamt hav, så blev jag lugn. Bet mig lite i läppen och gick vidare så att säga.

Läggdags här redan. Eller redan & redan. Kl 22.30 ofta och 23 senast nu för tiden. Bara blivit så. M tänkte börja jobba lite tidigare imorgon fredag så att han också får sluta tidigare. Så soft. Jag har tränat även idag och jag känner av rädslan för hur mina armar kommer må imorgon. Återstår att se.

Själv funderar jag på någon förändring imorgon, som att fixa ett skoställ/skohylla och få bort skohögen (min) från hallhörnet. Stackars vackra skor som legat där i dunklet.

Nej nu ska jag också prova på de där med att sova. Pöss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin