Projekt sängkammare.

2012-03-20 - 15:27:29

Jag har tvättstuga, blä. Så jobbigt när man har det själv! Det är så svårt att få tid så vi hinner ju få världens hög, och ibland är det väldigt tungt. Eftersom ena tvättmaskinen var trasig sist så fick jag tvätta kuddar och täcke idag + hög me kläder, och du har bara 3 timmar att tvätta på. Så idag har jag fått springa upp och ner, ner och upp kan jag lova!

Vi ska ju få en ny säng som jag tänkt måla gaveln på, skeptisk dock på om den ska bli vit eller svart. Samma sak gäller våra skohyllor som skall komma denna vecka. Vill ju flytta! Och inreda helt nytt! Så det är svårt, för just nu har vi inget sovrum och inte haft heller sålänge vi bott här, men har ju kört på en svart tråd med möbler & dylikt. Men nu vet jag inte.. Om jag kanske vill byta till vitt? Vitt är ju helt underbart! Så fridfullt! I mitt gamla rum hos mor & far hade jag vita tapeter med mörka möbler, mörka fönsterlister och det var snyggt! Hmm.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin