Good morning.

2012-03-19 - 12:42:35

Men herre fan jävlars guuuud vilken jobbig natt vi haft! Vi märkte båda två innan vi la oss att ena katten var full i fan och att det kunde komma att bli en jobbig natt. Men jag vet inte ens om ordet jobbig räcker!!

Rocky gick runt och tjöt, hoppade på Tyson ett flertal ggr och biter så T skriker! Vi blir ju förtvivlade och får springa upp och säga åt honom. T kommer hit och lägger sig som vanligt, och verkar nästan lite rädd, mesans R kommer in och gör sina jävla läten medans han sitter på golvet och kollar på T. Sen hör vi prassel i tvrummet från vars vi har lagt ut tidningar ifall de pissar, vilket Rocky mycket riktigt gjorde. Ställa sig och torka bort skiten. Lägga sig igen. Springa upp å säga åt honom, lägga sig igeeeen. Och jaa, sen har iaf jag vaknat hundra ggr inatt känns de som av att R hoppat på T. Och hela morron med kan jag lova. Så jag ligger faktiskt kvar här och överväger om jag ens vill kliva upp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin