Good morning stupid.

2012-03-23 - 09:57:21

Fan. Igår kväll åkte vi till mina päron som idag åker till Sthlm med brorsan för cup. Hade vart asroligt att se när de möter bl.a. Djurgården & AIK. Lyckligtvis finns de en livestreamning som skall funka. Återstår att se.

Men hursom, fan! När vi kom hem därifrån kände jag mig inte speciellt trött och tog datorn till sängen och laddade lite filmer. Det blev tillslut "Remember me" som jag velat se länge. Jag hade väl hört att den skulle va romantisk och lite sorglig.. Men de tio sista minuterna hade jag aldrig kunnat förutspå i filmen. Och den var inte bara sorglig.. Den var hemsk!! Som lämnade mig där med tårar rinnandes.. och hej, där skulle jag till att somna efteråt. Svårt? En aning. Sovit som en kratta har jag gjort också. Drömt helt galet mycket. Aldrig kan min hjärna ta de coolt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin