I väntans tider.

2012-02-23 - 15:37:00

Fan va gött det känns!
Att jag har hela två underbara konserter att se fram emot! Kan inte fatta det.
Har faktiskt varit på en riktig konsert..

De känns ju underbart dessutom för imorgon är det fredag & helg igen! Hoppas på massa skoj.. och att min rakbladen i min hals försvunnit. Idag kändes huvet rätt tungt också, men ingen feber, peppar peppar.

På lördag är det sista seriematchen för lillebror också. Hoppas de vinner mot Valbo't! Självklart ska vi dit & kika. Alla fina vänner är välkomna att haka på! Vi har tre lediga platser i bilen.

Hmm. Något mer att förtälja?
Mjae, att jag ser förjaaaeeelig ut! Utväxt, blek, torr hud som gett utslag, skit sexig med andra ord! Men imorrn ska håret fixas och jag kanske kan idas med att kleta in nunan med bus.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin