Halsont.

2012-02-22 - 21:38:42

Förra veckan var Martin risig. Denna vecka verkar det halvt vara min tur. Haft små ont i halsen men inte tänkt mer på det. Imorse när jag vakna kändes det desto värre. Buhuhu. Men känner mig inte febrig, har inte heller tänkt på att kolla den därav, vilket iaf tar kål på tankarna om det är halsfluss, då jag haft mycket mycket problem med detta nät jag var yngre så har jag fått lära mig att det är bakterier och det smittar och botas med pencillin. Men du måste då ha feber också. Annars kan man ha virus i halsen och det går inte att bota bort förutom med vila. Och smittar har jag för mig att det inte gör...

Igår var vi en sväng till Bomhus på semelfika! Och jag var också där tidigare på dan & tog för mig med att raka hunden. Han blev så fin! Och verkligen fyfaaan skäms på mig va dålig jag är med kameran!!! Hur svårt ska det vara..

Nu sitter vi och pinnar på med Zelda spelet.. Så spännande. Glåmat på två O.C-avsnitt har vi också hunnit med.

Jag hoppas jag kommer sova som en guuuud inatt. Har haft världens sömnproblem bra länge nu. Ganska ledsamt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin