BUSar.

2012-02-02 - 23:39:07

Still engaged. I promise.
Bara jag som är ruskigt less på denna bleka hy, så införskaffade mig Åhléns Brun utan som igår, och kör på de ett par dar nu. Stinker helvete! Och dessutom brukar ju jag sola solarium för att ha en liiiten grund iaf, men har inte orkat med det på senaste, så BUSet ser inte sådär vajjert ut som det brukar. Men men.. What the hell...

Snart är det äntligen fredag = helg!

Imorgon blir det fredasmys med några härliga. En UNO-mästare ska utses. Tänkt att vara en lugn kväll, men man vet ju hur det brukar kunna sluta när man har för kul med härliga peeps!

På lördag däremot är det vad jag vill kalla det, Ladies night, cocktailparty, glitter & glamour-kväll.. Hem till Angelica på tjejkväll, känner på mig att det kommer bli en riktigt bra kväll. Det är tills dess jag sytt klänningen.

Längtaaaarrrr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin