Priori update.

2011-11-23 - 20:03:13

Lessamt när man sätter igång med något projekt och tappar det totalt..
Som mitt Priori användande, som jag så flitigt skulle visa er här på bloggen.

Jag tog kort varje söndag i 7 veckor på både mina fransar & bryn, innan jag gav upp och gav "vidare" medlet till mamma. Snällt va?

Men hur som helst kommer här nu bilder från varje vecka..
Och, tjaa.. Jag vet inte. Lite skillnad kanske?
Måste väl säga att fransarna kändes kraftigare och brynen mer samlade.
Here it goes!
(PS. Ursäkta den svindlande kvaliten på vissa bilder.)


Dag 1



1 Vecka



2 Veckor
   


3 Veckor



4 Veckor



5 Veckor


6 Veckor


7 Veckor

Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

2011-11-25 - 11:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin