My "counting sheep".

2011-11-30 - 01:00:48

Gokväll.
Eller, gomorron. Whatever..

Idag fick jag upp det sista julpysslet. Känner mig inte alls sådär julpysslig som förr. Älskade att dra fram julen. Nu är det mer bara en förändring med lampor & gardiner. Visst, det blir en mysig, röd inredning, men inte mer än så.. Eller..

Man har väl blivit vuxen och tråkig. Nejdå! Jag har bara bytt spår kanske.. Jaa, och blivit vuxen. Har köpt massa bak-ingredienser och ska göra julbak! Jag känner mig även så ivrig över att få göra min första julskinka! Och sånt här har väl aldrig varit intressant, förutom när man var ett litet knott och fick bygga pepparkakshus med mamma.

Vet ni, innan jag typ slår huvet rätt i kudden & ska till att sova brukar jag ligga och nöta igenom lite krävande spel som tex. Mahjong, bejewels, och nu Wordcollapse, för att stöta bort tankar och "slappna" av innan jag ger mig in i min sömn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin