Mommy, where is fluffy?

2011-11-25 - 14:42:02

Kissekatt mys i sängen, pannknack som heter duga i följd av ett väldigt, väldigt tungt huvud. Både fysiskt & psykiskt.

Helt sjukt vad mina små lurvbollar har blivit kelsjuka! Och just med mig. Fast inte konstigt kanske när jag mest varit med dom medans Martin jobbade hela sommarn. Älskar verkligen hur de har utvecklats i sina personligheter, och hur olika de är även fast de är bröder från samma kull. Tyson är som storebror, skötsam, lugn, fin i kanten men otroligt mysig och social bara man låter honom få lära känna en. Rocky är som lillebror och är därmed busig, nyfiken och alltid med en oskuldsfull blick. Love them! Och med de sagt måste jag bara dissa snacket om att katter är strama djur som man måste fjäska för, att de inte alls kan lära sig sina namn och att de inte går att uppfostra på något sätt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin