Hej & hå.

2011-11-18 - 00:23:55

Ibland är det tufft!
Alldeles för tufft.
Men man får aldrig ge upp!

Så länge man inte svävar iväg och tappar taget om verkligheten..


Jajaja. Kände att jag behövde klämma ur mig lite, och känner på mig att det kan hända att det kommer ett depp-inlägg så småningom.. Blä.


Ja kära vänner, idag kom mitt härliga startkit med gelénaglaaaar! Javisst! Jag kände att det kanske är min grej det med.. Jag tänkte, har ju börjat med att måla tavlor, tycker om att sminka & trixa med folk, så tjaa, varför inte?
Dessutom kan det vara en investering om man får lite peeps som kunder, och eftersom jag inte har jobb så känns ju det som en toppad sysselsättning. Så here we gooo..

Först ut var min syster, som provkandidat, för visst är det en konst att pyssla med detta! Det gick väl.. mjorå, det gjorde det väl, men.. Det kan alltid bli bättre (självkritisk). Imorgon hugger jag in på mina egna och hoppas på att få riktiga pumaklor igen.

Nädu, nu svalde ångesten mina ord.
Suck. Måste. Sova. Nu.
Nighty.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin