Tidsfördriv.

2011-05-17 - 13:35:22
Skulle ju ha cyklat på upplandsleden vid det här laget, men när jag för kvarten sedan skulle kliva utanför dörrn börja det spöregna. Härligt!

Så jag snikar en lista från min vän Ullis för att ta kål på lite dötid.


Vad gjorde du kl 08 imorse: Mhraarö, då sov jag som en prinsessa.

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Morra över regnet som sabbade mina planer.

Det sista du sa högt: Jag bad "snällt" katterna att vara tysta, som går runt och göra sina oljud.

Det senaste någon sa till dig:
Måste ju ha varit ett "Hejsvejs" av M imorse.

Vad har du druckit idag:
Kaffe.

Vad var det senaste du åt:
Knäckemacka med ägg & salt.

Vad var det senaste du köpte:
Hmf, I have no idea. Kanske nåt från Nelly strax.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Träfärgat.

Vad är det för väder hos dig nu: As I sad, spöregn. 

Vad ser du om du tittar till höger:
Soffhörn, kuddar, tavlor, lampa, hörnhylla.

Vad gör dig glad just nu:
Inte ett skit då jag på nått vis fått skriva om denna lista 50 ggr!

Vad ska du göra härnäst:
Kolla in Nelly's.

Höger eller vänsterhänt:
Höger.

Humör just nu:
Bitter.

Favoritgodis:
Tuttifruttiringar.

Kläder just nu:
Myspys.

Sommarplaner: Säg de, förutom att bli jävligt brun.

Hur många kuddar sover du med:
Sjuttioelva st.

Morgon eller nattmänniska: Neither. Jo, natt.

Vad är viktigast för dig: Att vara ärlig, mot mig själv och alla andra.

Är du kittlig:
Det är väl alla?

Snarkar du:
Nope.

Stjärntecken:
Kräftan.

Godaste glassmaken:
Twister eller Calippo.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin