I min losa mollonlock.

2011-05-27 - 12:59:29

..sitter jag ja. Med håret i en turban.
Dagens outfit liksom. Näeeejje, men ett tag till!

Igår var det den kortaste shoppingstunden jag någonsin upplevt.
Det var så mycket folk och jag orkade inte trängas och stå i kö hur länge som helst!
Så det enda jag snappade med mig hem var ett par lösögonfransar. Trist, men men.
Känner att jag de senaste månaderna fått massa nytt till garderoben ändå, och dessutom sitter jag och väntar på ett paket från Nelly, som jag hade hoppats på å få today.

Nu fick jag lite brådis här! Mamma ringde och vill ner på stan.. Suck. Tredje dan i rad. Konstigt om man blir någon shoppaholic... Hmm, men ett par skor skulle jag vilja ha.. och lite underkläder.. hmm. Jaja.

Postat av: ullis

Joo ha blev jätte nööjd ;) Tuur det, annars så skulle han ha fått stryyk ;D hahaha!! aa jag är jätte nöjd.. :)

2011-05-27 - 20:18:41
URL: http://ulricabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin