GDGIF.

2011-05-28 - 14:08:45
Idag satte GDGIF igång för ungar i årskurs 3-6 på Gunder Hägg stadion.
GDGIF är en friidrottstillställning där du tävlar med din klass i 60m, 600m terräng, längdhopp, kula, stafett och.. inget mer. Så där har jag tillbringat min förmiddag, jag hann se 600m terräng och 60m och när jag trampade hemåt skulle de till att hoppa längdhopp.

Tror jag själv var med två år, skitskoj! Och en kul grej för alla barn också tycker jag.


Nu ska jag dammsuga och svabba av här efter att ha haft ett par tre stycken galna höns här igår på besök. Miche trevligt! Hamnade på ett regnigt Söderhielmska innan det vart Slicken.

Naaajjjjjj, nu rev katten nånting i badrummet så måste kila!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin