Aptrött.

2011-05-10 - 17:31:59
Hello everybodddy.

Här sitter jag, nyduschad osv osv.
Kom hem för inte så länge sen. Skulle ju inviga cykeln idag, och det gjorde jag i förmiddas då jag trampa iväg, ostadigt bör nämnas, mot bomhus a la mina päron. Kikade på eniro att det är 5,2 km typ, (den räknar dock bilväg) fast det är inte sån skillnad, så det är najs att veta att man cyklat lite över milen. Och nåt mer som bör nämnas att det må ju vara något fel på madame Emilia, mig alltså. Jag bara kan inte gå lugnt, kan inte cykla lugnt, kan inte ta det lugnt. Det ska alltid va snabbt, snabbt, snabbt. Så när jag kom fram höll jag på att kräkas, och jag tror inte det tog mer än 10 min att ta mig dit, & då är det ändå en hel del uppförsbackar.
Så jag är en müche nöjd tjej idag!

Har legat och stekt i solen hela dan dessutom, riktigt skönt!

Så nu är jag en tröttis som ska ta sig en kopp kaffe på ballen i solskenet. Möms!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin