Ljuva drömmar vakna frisk.

2011-03-04 - 23:53:42
Ska alldeles strax bege mig mot sängen, jobb imorgon 10-15. Kul!
Egentligen var det tänkt att jag skulle agera hundvakt imorgon åt familjens lilla Chitzu-valp (eller hur det stavas) som heter Gretzky, tyfft! Men Martin ställer så snällt upp i mitt ställe, så lillen slipper bli ensam hela dagen.

Igår kväll var det hockey på schemat, därefter begav vi oss upp till vännerna på brynäs, och senare vidare på slicken. Tyvärr alldeles för lugn kväll, haha. Men det kanske tas igen imorgon kväll? Jag & M ska och kika Modo matchen iaf, oså får man se var man slutar upp efter det. Ikväll har vi bara haft det mys hemma hos fam. i bomhus med filmen "Shelter", typ thriller film, helt okej!

Längtar efter att bara kunna slå mig ner, ta det coolt och börja pilla till bloggen.
Och bild-listan.. var tog den vägen?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin