En efter-helgen update.

2011-03-14 - 01:12:29

Torsdag:
Blev inringd på jobb som jag inte kunde ställa upp på då jag hade dagen fullspäckad med en to-do-list. På kvällen var det en Malp-reunion då hon var hem till geflet för en stund, så det vart en liten ladies night, dock skit dött ute, men verkligen jättekul att ses igen! See u in maj igen.

Fredag:
Eftersom jag inte kunde jobba igår (torsdag) så kunde jag iaf ställa upp på jobb denna dag, som egentligen bara skulle bli en kortis på 3 h, men efter femton samtal så svarade jag tillslut vid tolvslaget och fick komma ner lite tidigare pga strul med internetet på jobbet osv. Jobbade till sex, knallade hem, lagade mat, vilade en tio min sen var det vänner, buzz och vin.

Lördag:
Satt och njöt av det underbara vädret på ballen med en kopp kaffe. Mmm. Kl fem for vi till min fam. på middag, tjitt tjatt och det vanliga. Senare på kvällen våldgästade vi Jonas innan vi knallade upp på söder för lite födelsedagsfirande. Var rätt slut i kropp och sinne så kvällen vart inte alls lång och vi knallade hemåt och somnade som stockar i sängen.

Söndag:
Kl ett i b-hallen var det dags för semifinal för brorsan. Vann mot Håik/sif med 3-1, så nästa söndag när det är hockeyns dag på Läkerolen blir det även final för killarna mot Valbo. Spännande!
Åkte efter matchen hem till bomhus och kikade film "Gullivers resor" - helt okej! - käkade, och tittade BB.

Nu sitter vi och väntar på att serien "Skins" som går på femman ska börja. Sjuk, men bra serie. Eller bra.. bara sickt att man fastnat för den.














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


bloglovin